Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Ruotsalaiskauppias pelkää sisältömarkkinointia

Kerroin edellisessä postauksessani ruotsalaisen sanomalehtitalo Stampenin dynaamisesta lehtimainonnasta, jossa mainostaja maksaa vain tuloksista. Ruokakauppaketju ICA:n keskustoimiston markkinoinnin Fredrik Holmvik kertoo, kuinka uuden hinnoittelumallin myötä uskallettaisiin kokeilla erilaista mainostamista.

Minkä takia mainostamme samalla tavalla vuodesta toiseen? Kerromme, miten paljon olemme laskeneet makkaran hintaa, mutta emme ole yhtä hyviä kertomaan arvoistamme ja kauppiaiden osaamisesta, kertoi Holmvik Markkinointi & Mainonta -lehdelle. M&M, 14.9.2012: Mediajätti ottaa riskiä mainosten tehosta.

Holmvikin mukaan he voisivat viestiä siitä, miten marketeissa on panostettu leipätiskeihin tai muuttaa hintamainonnan rakennetta.

Mikä estää kauppiasta tekemästä sitä jo nyt – millimetrihintaisilla mainoksilla?

Kirjoittanut Janne Ansaharju

Olen sisällöntuottaja ja old-school-bloggaaja, jolla on myös visuaalista silmää ja laaja kokemus sosiaalisen median eri kanavista. Minulla on vahva viestintä- ja markkinointiosaaminen, ja olen työskennellyt monien eri alojen yritysten ja järjestöjen kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *