Neljä syytä, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla.
Avainsana: sisältömarkkinointi
Bloggaajan 3 suurinta haastetta
Bloggaaminen ei ole helppoa. Jos kuvittelet bloggaamisen olevan helppoa – puhumattakaan siitä, että luulet bloggaamisella tienaavasi helposti – olet väärässä. Jos joku on uskotellut sinulle niin, sinua on sumutettu pahemman kerran. Bloggaaminen voi olla kivaa ja sillä voi tienata, mutta joudut tekemään täyden päivätyön ja joskus ylitöitäkin. Riippuen siitä, missä vaiheessa olet bloggaajan uraa, sinulla […]
Sisällöntuotanto on sisältömarkkinoinnin tärkein ja vaikein osa-alue. Kampea itsesi onnistujien joukkoon kolmella askeleella. Pikavoitoista on turha uneksia, mutta uuttera työ palkitaan.
Sisältömarkkinointi on asiakaslähtöistä markkinointia, mutta tuotteita kaupittelevan on pidettävä tuote keskiössä. Tuotteesi on vastaus asiakkaan kysymykseen. Sinun tehtäväsi on miettiä, mikä kysymys on. Rakenna sisältömarkkinointisi tuotteen ympärille.
Kaj Stenvall kiisti käyttävänsä sosiaalista mediaa markkinointiin. Hänelle töiden jakaminen Twitterissä on ”työhuoneen jatke”. Putin-taiteilija (ent. ankka-taiteilija) Kaj Stenvall vieraili tammikuun lopussa Ylen Puoli seitsemän -ohjelmassa . Vieruskaverina ollut Juha Roiha heitti (16 ja puolen minuutin kohdalla) Kajtsulle: Ajattele nyt, kun säkin käytät nettiä ihan sumeilematta sun taulujen markkinoimiseen. Eihän se haittaa mitään. Markkinointi-sana olisi nostanut Stenvallilla karvat […]