Miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla?
Neljä syytä, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | touko 14, 2018 | Bloggaaminen, Sisältömarkkinointi | 0
Neljä syytä, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | maalis 26, 2018 | Bloggaaminen | 0
Bloggaaminen ei ole helppoa. Jos kuvittelet bloggaamisen olevan helppoa – puhumattakaan siitä, että luulet bloggaamisella tienaavasi helposti – olet väärässä. Jos joku on uskotellut sinulle niin, sinua on sumutettu...
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | tammi 15, 2018 | Sisältömarkkinointi | 0
Sisältö ei ole kuningas, vaan nöyrä palvelija. Palvele sisällöllä asiakastasi kuin kuninkaallista.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | joulu 7, 2017 | Markkinointistrategia, Sisältömarkkinointi | 0
Sisällöntuotanto on sisältömarkkinoinnin tärkein ja vaikein osa-alue. Kampea itsesi onnistujien joukkoon kolmella askeleella. Pikavoitoista on turha uneksia, mutta uuttera työ palkitaan.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | joulu 1, 2017 | Markkinointistrategia, Sisältömarkkinointi | 0
Sisältömarkkinointi on asiakaslähtöistä markkinointia, mutta tuotteita kaupittelevan on pidettävä tuote keskiössä. Tuotteesi on vastaus asiakkaan kysymykseen. Sinun tehtäväsi on miettiä, mikä kysymys on. Rakenna sisältömarkkinointisi tuotteen ympärille.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | helmi 10, 2016 | Sisältömarkkinointi | 2
Kaj Stenvall kiisti käyttävänsä sosiaalista mediaa markkinointiin. Hänelle töiden jakaminen Twitterissä on ”työhuoneen jatke”. Putin-taiteilija (ent. ankka-taiteilija) Kaj Stenvall vieraili tammikuun lopussa Ylen...
Lue lisää
Viimeisimmät kommentit