Kategoriat
Facebook

Facebook-ryhmä Facebook-sivuksi manuaalisesti

Minulta on peräkkäisinä päivinä kysytty useaan kertaan, miten Facebook-ryhmästä saisi tehtyä sivun? Siihen ei ole olemassa samanlaista työkalua kuin profiilin muuttamiseen sivuksi. Siitä huolimatta ryhmä on joskus vaihdettava sivuksi. Tätä pähkäillään yllättävän usein, koska Facebookin alkuaikoina luotiin paljon ryhmiä – ennen kuin sivuja oli tai niitä ymmärrettiin käyttää.

Kategoriat
Facebook

Yrityksen Facebook-profiili oikeaksi yrityssivuksi

Muunna yrityksesi profiili yrityksille ja tuotteille tarkoitetuksi Facebook-sivuksi uudella muuntotyökalulla. Facebook on tehnyt hienon työkalun firmoille, jotka ovat epähuomiossa perustaneet yritykselleen tai tuotteelleen yksityishenkilölle tarkoitetun profiilin. Tämä ei ole aprillipila, vaikka se saattaa siltä vaikuttaa. Niin tarpeellisesta ominaisuudesta tässä on kysymys. Miksi profiili pitäisi vaihtaa sivuun?

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi

Joulupukki ajautui vaikeuksiin Facebookissa

Joulupukin Facebook-profiili on kohta historiaa. Pukin virallinen profiili SantaClaus Lapland on Facebookin sääntöjen vastainen. Punanutun ongelmat eivät kuitenkaan johdu pelkästään säännöistä, vaan hiippalakki ei pysty ottamaan vastaan kaikkia kaveripyyntöjä, joita profiiliin tulee. Asiasta uutisoi keskiviikkona 1.9.2010 Rautasilta. – Heh, kaikki hyvin! Olen ollut FB:n kanssa tekemisissä alusta saakka, mutta nyt on vaan tilanne se, että ystäviä […]

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi

Vauhdilla Facebookiin – pysähdy kuitenkin hetkeksi!

Yritykset, järjestöt ja harrastekerhot menevät vauhdilla Facebookiin. Facebookin käyttäjät lisääntyvät koko ajan. Monet käyttäjät ovat ehtineet tutustua Facebookin niin kauan, että uskaltautuvat viemään organisaationsakin sinne. Aktiivisuus ja kokeilunhalu ovat hyviä asioita, mutta kannattaa silti miettiä, mitä on tekemässä. Olen huomannut, että ihan viime aikoinakin organisaatiot ovat perustaneet itselleen profiileja, ryhmiä ja sivuja aika villisti. Kaikilla […]

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi

Varoitus! Facebook tekee infantiiliksi

Ruben Stiller ja Mikael Jungner juttelivat kahden kesken. Ruben väitti, että ”se on aivan infatiili, lapsellinen maailma se koko Facebookin maailma”. Ja Mikael tunnusti: ”Pitää ehdottomasti paikkansa, mä olen itsekin huomanut naputtelevani ties mitä pelejä”. Varmasti monille muillekin, kuten Jungnerille, on käynyt juuri näin. Facebookissa ensin innostutaan peleistä, virtuaalilahjoista ja -tervehdyksistä sekä ”mikä olisit, jos […]