Kaj Stenvall kiisti käyttävänsä sosiaalista mediaa markkinointiin. Hänelle töiden jakaminen Twitterissä on ”työhuoneen jatke”.

Putin-taiteilija (ent. ankka-taiteilija) Kaj Stenvall vieraili tammikuun lopussa Ylen Puoli seitsemän -ohjelmassa . Vieruskaverina ollut Juha Roiha heitti (16 ja puolen minuutin kohdalla) Kajtsulle:

Ajattele nyt, kun säkin käytät nettiä ihan sumeilematta sun taulujen markkinoimiseen. Eihän se haittaa mitään.

Markkinointi-sana olisi nostanut Stenvallilla karvat pystyy, ellei ponnari olisi pitänyt niitä järjestyksessä.

Itse asiassa, mä en käytä markkinoimiseen. — Käytän sitä työpäiväkirjana.

Miten markkinointi pitäisi määritellä? Eikö Stenvall markkinoi, jos hän ei sano sitä markkinoinniksi. Mikä olisi parempaa markkinointia kuin julkinen työpäiväkirja?

Onko markkinointi edelleen kirosana tietyille ihmisryhmille, esim. taiteilijat, järjestöjyrät ja papit? Saanko minä sanoa, että Kaj Stenvall tekee hyvää, itselleen sopivaa, markkinointia netissä, vaikka hän ei itse ajattele sitä markkinointina?