Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Voiko sosiaalista mediaa hyödyntää jalat maassa?

Kysymys: Kannattaako sosiaalisen median suhteen laittaa jäitä hattuun? Vastaus: Jäähylle kannattaa mennä aina, kun tunteet alkavat kuumenemaan (paitsi aviollisista velvollisuuksista puhuttaessa). Kysymys: Kannattaako yrityksessä ottaa aikalisä sosiaalisen median hyödyntämisen suhteen? Vastaus: Onko se kuitenkaan tarpeellista? Käytät joka tapauksessa markkinointiin aika läjän rahaa, mikset käyttäisi siihen vähän myös aikaa. Tai jos asiakkaasi ovat sosiaalisessa mediassa, mikset […]

Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Sosiaaliseen mediaan partakarva kerrallaan

Luin lapsilleni kirjaa Paavon parta*. Siinä kerrotaan miehestä, jota kutsutaan Iloiseksi Paavoksi. Paavolla oli parta – pitkä, harmaa, paksu, lämmin ja mukava. Parrasta oli paljon hyötyä, mutta hankalakin se oli. Lopulta Paavo halusi eroon siitä ja lähti parturiin. Parturin sakset eivät pystyneet partaan. Paavo meni räätälille, suutarille, teurastajalle ja puunhakkaajalle, mutta kukaan heistä ei pystynyt […]

Pelkäätkö pudonneesi teknologiakelkasta?

Etkö ole vielä avannut itsellesi Facebook-profiilia? Nolottaako sinua myöntää se kavereillesi? Etkö tiedä, mikä on sosiaalinen media? Sosialistinen neuvostotasavalta vain sattuu olemaan tutumpi käsite? Vaikka olen internet-teknologian kanssa päivittäin tekemisissä, minullakin on pimeitä kohtia. Häpeillen myönnän, että minulla on niin vanha kännykkä, etten voi vastaanottaa minkäänlaisia multimediaviestejä, saati lähettää niitä. Katu-uskottavuuteni valuu viemäriverkostoon, kun vaimon […]