Kategoriat
Bloggaaminen Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Älä pelkää, ota valta omiin käsiisi

Jos uskot – tai pelkäät – että blogia kirjoittajalla voi vaikuttaa, mikset käyttäsi sitä oman bisneksesi hyväksi? Tee sisältömarkkinointisuunnitelma.

Kategoriat
Bloggaaminen Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Onko yrityksen pakko julkaista blogia?

Onko kaikilla yrityksillä pakko olla blogi? Eikö blogin pitäminen, bloggaaminen, ole aikaavievää, vaikeaa ja kallista? No, eipä tietenkään ole pakko blogata. Ellet ole huomannut, suurimmalla osalla yrityksistä ei ole blogia. Blogin ylläpitäminen vaatii aikaa ja perehtymistä tai ulkoistettuna rahaa, mutta kallista se ei ole, jos vertaa esimerkiksi lehtimainontaan. Jos bloggaaminen tuntuu haastavalta, voisitko ajatella julkaisevasi […]

Kategoriat
Bloggaaminen Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Google rakastaa sisältömarkkinointia

Hakukoneet, kuten Google, Yahoo ja Bing, rakastavat runsasta sisältöä. Kun tuotat paljon sisältöä, teet samalla hakukoneoptimointia. Okei, asia ei ehkä ole näin yksioikoinen – tai sitten on. Joka tapauksessa kannattaa pysähtyä miettimään, millaisella sisällöllä hakukoneita pitäisi ruokkia. Julkaise usein Säännöllisellä julkaisemisella pidät hakukoneet kiinnostuneina. Hakurobotit vierailevat useammin sivustoilla, jotka ovat aktiivisia. Esimerkiksi täysin uuden sivuston […]