Kategoriat
Bloggaaminen Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Älä pelkää, ota valta omiin käsiisi

Jos uskot – tai pelkäät – että blogia kirjoittajalla voi vaikuttaa, mikset käyttäsi sitä oman bisneksesi hyväksi? Tee sisältömarkkinointisuunnitelma.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Mobiilia sisältömarkkinointia: 4 esimerkkiä etätyöstä sisällöntuotannossa

  Internet ja mobiililaitteet ovat vapauttaneet sisällöntuottajat tekemään etätyötä melkein missä vain. Toki sisällöntuotantoa on voinut tehdä aiemminkin kentällä, mutta nyt se on mahdollista ilman suuria investointeja ja raskasta kalustoa. Neljä yrittäjää ovat päättäneet hyödyntää näitä mahdollisuuksia – kaikki hieman eri tavalla.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Pidä ääntä itsestäsi – aloita podcasting

Podcast on helppo tapa jakaa äänitiedostoja. Podcastit ovat Amerikassa erittäin suosittuja. Suomessa aktiivisia podcasteja on vain muutama. Podcastin tekeminen onnistuu kotikonstein. Sisältömarkkinointi kulminoituu usein tekstiin. Tekstin julkaiseminen on helppoa ja monessa tapauksessa perusteltua. Kun suunnittelet sisältöstrategiaasi kannattaa pohtia myös muita vaihtoehtoja. Videota käsittelin kirjoituksessa, joka lähti soittomaikan tarpeista. Tekstin ja videon lisäksi on olemassa ääni. […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Jaa ja tule jaetuksi

Sisältömarkkinoinnin lähtökohtana on tulla huomatuksi jakamalla mielenkiintoista materiaalia internetissä. Sisällön on tarkoitus herättää kiinnostusta ja luottamusta yritystä kohtaan. Todelliset tulokset syntyvät siitä, kun materiaalisi on niin kiinnostavaa, että muut ryhtyvät sitä levittämään, jakamaan eteenpäin. Sisältö on ykkönen, mutta jakaminen nousee sen kanssa korkeimmalle korokkeelle. Onhan selvää, ettei sisällöllä, jota ei kukaan löydä, ole mitään arvoa. […]