Kategoriat
Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

4 vaihetta juorun pysäyttämiseen verkossa

Kirjoittavista häiriköistä voi muodostua yritykselle tai yksittäiselle asiantuntijalle todellinen riesa. Yrityksen tai asiantuntijan nimellä googlatessa ikävät viestit saattavat nousta hakutuloksissa kärkeen. Pahimmassa tapauksessa esille nousevat perättömät juorut tai jo sovitut vanhat asiat. Netistä mitään ei saa kokonaan poistettua, joten häiritsevä sisältö on saatava lakaistua virtuaalimaton alle.

Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Blogi pelastaa kriisistä

Moni yritys on pohdiskellut pelon sekaisin ajatuksin sosiaaliseen mediaan siirtymistä. Maailmalla on paljon veret seisauttavia kokemuksia siitä, mitä huolimaton toiminta on saanut aikaiseksi ja millaiseen ennen kokemattomaan mittakaavaan yksittäinen kömmähdys on saattanut paisua. Suurimmat vahingot eivät ole kuitenkaan syntyneet siitä, että asiat leviävät netissä, vaan siitä, ettei yritys ota blogosfääriä tosissaan. Blogosfääristä kantautuu paljon esimerkkejä […]