Kategoriat
Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

4 vaihetta juorun pysäyttämiseen verkossa

Kirjoittavista häiriköistä voi muodostua yritykselle tai yksittäiselle asiantuntijalle todellinen riesa. Yrityksen tai asiantuntijan nimellä googlatessa ikävät viestit saattavat nousta hakutuloksissa kärkeen. Pahimmassa tapauksessa esille nousevat perättömät juorut tai jo sovitut vanhat asiat. Netistä mitään ei saa kokonaan poistettua, joten häiritsevä sisältö on saatava lakaistua virtuaalimaton alle.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

3 lääkettä luottamuspulaan

Rehellistä kauppiasta ei ole olemassa, eikä kukaan enää usko mainoksiin. Markkinoinnin ei kuitenkaan pitäisi olla silmänkääntötemppu, jolla asiakkaan huomio kiinnitetään pois pääasiasta – tai suurista epäkohdista. Mistä löytyisi rohto epärehellisyyteen ja millainen hevoskuuri siihen tepsii?

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Henkilöbrändi on kuva vastaanottajan aivoissa

Brändi, imago, maine – lisään vielä mielikuvan – kertovat siitä, mitä mitä me ajattelemme jostain yrityksestä, tuotteesta, instituutiosta tai henkilöstä. Sisältömarkkinointi on mielikuvan luontia tai brändin rakentamista siinä, missä informaation jakamistakin. Esimerkiksi bloggaamalla piirrämme kuvaa seuraajiemme mieliin.