Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Köyhä yrittäjä tarvitsee ritarin rohkeutta menestykseen

Taloudellinen ahdinko aiheuttaa stressiä. Tiukilla olevan on vaikea tehdä oikeita päätöksiä tai saada aikaiseksi päätöstä lainkaan. Ajatukset ja tavoitteet on syytä asettaa niin kauas, etteivät tämän hetkiset olosuhteet pääse vaikuttamaan markkinointiratkaisuihin tai muihin investointeihin. Vakavaraisen on helpompi tehdä päätöksiä muistakin kuin taloudellisista syistä kuin taloudellisesti tiukilla olevan. Varattomuus aiheuttaa stressiä, joka puolestaan vähentää tahdonvoimaa.

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Miksi Facebook-huijaus toimi?

Facebookissa levisi torstaina 18.3.2010 kulovalkean tavoin Ikean nimissä tehty Facebook-huijaus. Huijaus oli toteutettu fanisivuna, jonka nimi oli ”First 20,000 Fans Get a $1,000 IKEA Gift Card!!!”. Yhdessä hetkessä sivulla oli yli 19 000 fania. Itsekin menin samaan lankaa kuin moni muukin. Jos nyt yhtään muistan, taisi ennen minua olla vajaa 8 000 fania. Miksi me […]