Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Suunnittele ja budjetoi markkinointisi

Liian usein yrittäjän suusta kuulee, ettei meillä ole markkinointisuunnitelmaa, eikä markkinointibudjettia. Ongelmaa ei minusta olisi, jos yritys ei markkinoisi ollenkaan, eikä käyttäisi rahaa markkinointiin. Pienetkin yritykset käyttävät markkinointiinsa satoja euroja vuodessa, ilman että on mitään käsitystä, onko siitä hyötyä. Ongelma ei ole pelkästään pienten yritysten. Se taitaa olla hyvin yleinen. Vanhassa (1998) Markkinoinnin suunnittelu* -kirjassa […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Digitaalinen jalanjälki: Hälytys

Olin sunnuntai-iltana (21.2.2010) seuraamassa Ilta Lauran kanssa -talk showta. Illan vieraana olivat muusikko Jippu ja terapeutti, kirjailija, nuorisotyöntekijä Päivi Niemi. Jippu kertoi hakeneensa hakukoneella omaa nimeään ja järkyttyneensä siitä, mitä hänestä oli kirjoitettu internetissä. – Taidan olla ärsyttävimpien naisartistien top 3 -listalla, Jippu arvioi, nauraen kommenttinsa päälle. Taiteilijat herättävät yleensä enemmän tunteita puolesta ja vastaan […]