Digitaalisuus tuntuu yllättäneen turkulaisyrittäjät. Aihe on samaa tasoa kuin joka syksyinen supina talven yllättämistä autoilijoista. Kaupunkilehti Turkulainen kertoo Turun keskustan liiketilojen tyhjäkäytöstä. Lähes sata kauppapaikkaa odottelee reipasta kauppiasta. Tähän asti on puhuttu keskustan vetovoimasta – tai sen puutteesta. Nyt on havahduttu huomaamaan, että syypää onkin vastavoima: Verkkokauppa.
Avainsana: verkkokauppa
Kategoriat
Älykkäät kuvat myyvät
Savalanche-verkkokauppa ja ThingLink ovat yhdistäneet voimansa ja lisänneet nettisivuilla näytettäviin kuviin osta-toiminnon. Esimerkiksi blogiin lisätyistä kuvista pääsee suoraan verkkokauppaan ostamaan tuotteen.
Kategoriat
Sisältö on kingi
Verkkopalvelun tärkein osa on sisältö. Se osa, joka tarjoaa asiakkaalle lisäarvoa. Ilman kunnollista sisältöä tyylikkäinkin ulkoasu on kuin entisen miehen viinerleipä; tyhjän päällä kuoret. Toisaalta tyylikäs ja hyvin suunniteltu ulkoasukaan ei ole tarpeeton, mutta se ei ole itsetarkoitus. Sen tarkoitus on tukea sisältöä – tuoda se helposti saataville. Hyvä taitto ei juuri näy, mutta tekee […]