Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Perustanko Facebook-sivun vai -ryhmän?

Kumpi pitäisi perustaa Facebook-sivu vai -ryhmä? Tätä asiaa kysytään ja pohditaan jatkuvasti. Siitä on kirjoitettu monia blogikirjoituksia. Uudelleen ja uudelleen akuutiksi kysymyksen tekee jatkuvat Facebook-päivitykset – mikään ei ole niin varmaa kuin muutokset Facebookissa (uusi globaali sananparsi). Facebook-sivu kannattaa perustaa aina, kun on tarkoitus palvella asiakkaita tai muita sidosryhmiä. Työntekijöille voi perustaa ryhmän, josta voi […]

Kategoriat
Nettisivut

Näin saat kotisivusi tuottamaan

Kotisivut ovat jääneet viime aikaisessa sosiaalisen median intoilussa melko vähäiselle huomiolle tai ne on lynkattu vanhanaikasena ja toimimattomana keksintönä. Totuus tietysti on se, että suurin osa olemassa olevista kotisivuista ovat toimimattomia. Kuitenkin suurimmalla osalla aikaansa seuraavistakin yrityksistä on olemassa kotisivut, joten joku paikka niilläkin näyttäisi olevan. Itse uskon, että ihmisillä, jotka eivät pidä kotisivuja tarpeellisina, […]