Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnin aiheet tulevat asiakkailta

Ehdottaessani yrittäjille blogin perustamista ensimmäinen kysymys yleensä on, miten niitä aiheita riittää puoleksi vuodeksi, jos julkaisutahti on teksti viikossa?

Yllätys on valtava, kun huomataan kuudessa kuukaudessa raapaitun vain pintaa.

Eipä niitä aiheita itse tarvitsekaan keksiä. Ne tulevat asiakkailta. Kuuntele heitä ja kirjoita, kuvaa tai videoi aina jotain asiakkaita kiinnostavaa.

4 askelta lisämyyntiin netissä

Blogin lisäksi tarvitaan muutakin sisältöä asiakkaan vakuuttamiseksi. Kokosin pienen oppaan siitä, miten asiakkaita voi ohjata sisällöllä ”syvemmälle” ostoprosessissa.

>> Lataa pikaopas täältä

Ilmainen nettikoulutus / webinaari

Osallistu ”4 askelta lisämyyntiin netissä” -koulutukseen ensi viikon torstaina 15.11.2012 klo 13 alkaen. Silloin pohdimme lisää samasta aiheesta.

>> Rekisteröidy koulutukseen

 

Kirjoittanut Janne Ansaharju

Olen sisällöntuottaja ja old-school-bloggaaja, jolla on myös visuaalista silmää ja laaja kokemus sosiaalisen median eri kanavista. Minulla on vahva viestintä- ja markkinointiosaaminen, ja olen työskennellyt monien eri alojen yritysten ja järjestöjen kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *