Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnin aiheet tulevat asiakkailta

Ehdottaessani yrittäjille blogin perustamista ensimmäinen kysymys yleensä on, miten niitä aiheita riittää puoleksi vuodeksi, jos julkaisutahti on teksti viikossa? Yllätys on valtava, kun huomataan kuudessa kuukaudessa raapaitun vain pintaa. Eipä niitä aiheita itse tarvitsekaan keksiä. Ne tulevat asiakkailta. Kuuntele heitä ja kirjoita, kuvaa tai videoi aina jotain asiakkaita kiinnostavaa. 4 askelta lisämyyntiin netissä Blogin lisäksi […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Jaa ja tule jaetuksi

Sisältömarkkinoinnin lähtökohtana on tulla huomatuksi jakamalla mielenkiintoista materiaalia internetissä. Sisällön on tarkoitus herättää kiinnostusta ja luottamusta yritystä kohtaan. Todelliset tulokset syntyvät siitä, kun materiaalisi on niin kiinnostavaa, että muut ryhtyvät sitä levittämään, jakamaan eteenpäin. Sisältö on ykkönen, mutta jakaminen nousee sen kanssa korkeimmalle korokkeelle. Onhan selvää, ettei sisällöllä, jota ei kukaan löydä, ole mitään arvoa. […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Digitaalinen jalanjälki: Mikroblogit

Seurasin maanantaina Social Media Tools YLE – viides tapaaminen -webinaaria Areenan lisäksi Qaikussa. En tohtinut juuri kommentoida keskustelua, kun olin esimmäistä kertaa #seminaarikannu-kanavalla, mutta keskustelu antoi selvästi lisäarvoa webinaarille – tuntui kuin olisin itsekin ollut läsnä. Mikroblogissa kirjoitetaan maksimissaan 140 merkin pituisia ”tekstareita”. @nimimerkki- ja #kanava-merkinnöillä viesteihin saadaan sisältöä, joka linkittää ne muuhun keskusteluun ja […]