Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Internetin valloitus alkaa yritysblogista

Yritysblogi on yrityksen kotikenttä internetissä. Kaikki alkaa sieltä ja päätyy sinne. Toimivaa internetmarkkinointia ei ole ilman yritysblogia. Yritysblogia tarvitset, kun haluat markkinoida internetissä, tarkoituksesi on laajentaa läsnäoloasi sosiaaliseen mediaan, suunnittelet sähköpostimarkkinoinnin aloittamista, nettisivustosi tarvitsee hakukoneoptimointia, aloitat Facebook-mainonnan tai AdWords-markkinointisi ei ole tuonut tulosta. Näissä kaikissa on yhteistä se, että ilman blogia markkinointisi on pelkkää ilmaa. […]

Kategoriat
Hakukoneoptimointi Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Onko hakusanamainonnasta mitään hyötyä?

Hakusanamainonta, esim. Google AdWords, on maksettua mainontaa, jolla saadaan kävijöitä nettisivuille. Mainokset näkyvät hakutulosten yläpuolellä ja niiden oikeassa reunassa. Mainoksia on myös erilaisilla nettisivuilla ja Gmail-sähköpostissa. Kysymykseeni, onko hakusanamainonnasta hyötyä, voisi vastata kysymyksellä: Onko kotisivujesi kävijöistä hyötyä? Tottakai, kävijäthän ovat potentiaalisia asiakkaita. Jos kotisivuillasi ei ole kävijöitä, tuskin saat sitä kautta yhtään yhteydenottoa ja ostavia […]