Kategoriat
Bloggaaminen

Blogia pitää kommentoida!

Blogissa ja muussa sosiaalisessa mediassa juuri kommentointi ja siitä seuraava keskustelu on jotain mullistavaa. Se ei ole uhka, vaan mahdollisuus. Anna asiakkaillesi mahdollisuus kertoa, jos olet heidän mielestään väärässä. Blogissasi ei siis ole koskaan väärää tietoa, koska virheet oikaistaan viimeistään kommenteissa. Silloin kaikki voittavat: sinä, asiakkaasi ja kaikki lukijasi. Blogi on nettisivu, jossa julkaistut artikkelit, […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Vaikuttava sisältö on vaarallista

Kun sisällöllä on todella merkitystä, joku vetää siitä varmasti herneen nenään. Merkityksellisen sisällön johdosta palkokasvin sieraimeensa voi kiskaista niin valtio, kunta, kilpaileva yrittäjä kuin naapurin Matti – tai ihan joku muu. Wikileaks on oiva esimerkki siitä, miten sisällöllä on merkitystä. Aina ei sisällön takia kuitenkaan kaadeta maailman suurimpia verkkopalveluita. Merkityksellisen sisällön tuottaja voi joutua ”pienemmän” […]