Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Haukotus! – Tartuta tekstillä

Haukotus tarttuu. Jopa haukotus-sanan lukeminen haukotuttaa. Toivottavasti et sentään nukahtunut. Haukotuksen tarkoitusta ja aiheuttajaa ei tiedetä, mutta tiedetään, että se tarttuu helposti. Noin 50 prosenttia haukotuksen nähneistä haukottelevat viiden minuutin sisällä. Yhtä tarttuvaa on lukea haukotuksesta. Lukemalla voi saada tartunnan erilaisista toiminnoista ja tarpeista. Selän raapiminen saa läsnäolevat ihmiset raapimaan itseään. Raapimisen tarve syntyy myös […]

Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Asiakkaasi päättävät onko sisältösi arvokasta

Mistä tietää, onko sisältö arvokasta vai pelkkää tuubaa? Lukija on ainoa todellinen mittari. Vaikuttunut lähimmäinen on myyty – todennäköisesti tuotteesi ja palvelusikin.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Vaikuttava sisältö on vaarallista

Kun sisällöllä on todella merkitystä, joku vetää siitä varmasti herneen nenään. Merkityksellisen sisällön johdosta palkokasvin sieraimeensa voi kiskaista niin valtio, kunta, kilpaileva yrittäjä kuin naapurin Matti – tai ihan joku muu. Wikileaks on oiva esimerkki siitä, miten sisällöllä on merkitystä. Aina ei sisällön takia kuitenkaan kaadeta maailman suurimpia verkkopalveluita. Merkityksellisen sisällön tuottaja voi joutua ”pienemmän” […]