Miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla?
Neljä syytä, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | touko 14, 2018 | Bloggaaminen, Sisältömarkkinointi | 0
Neljä syytä, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | maalis 26, 2018 | Bloggaaminen | 0
Bloggaaminen ei ole helppoa. Jos kuvittelet bloggaamisen olevan helppoa – puhumattakaan siitä, että luulet bloggaamisella tienaavasi helposti – olet väärässä. Jos joku on uskotellut sinulle niin, sinua on sumutettu...
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | tammi 15, 2018 | Sisältömarkkinointi | 0
Sisältö ei ole kuningas, vaan nöyrä palvelija. Palvele sisällöllä asiakastasi kuin kuninkaallista.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | joulu 7, 2017 | Markkinointistrategia, Sisältömarkkinointi | 0
Sisällöntuotanto on sisältömarkkinoinnin tärkein ja vaikein osa-alue. Kampea itsesi onnistujien joukkoon kolmella askeleella. Pikavoitoista on turha uneksia, mutta uuttera työ palkitaan.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | joulu 1, 2017 | Markkinointistrategia, Sisältömarkkinointi | 0
Sisältömarkkinointi on asiakaslähtöistä markkinointia, mutta tuotteita kaupittelevan on pidettävä tuote keskiössä. Tuotteesi on vastaus asiakkaan kysymykseen. Sinun tehtäväsi on miettiä, mikä kysymys on. Rakenna sisältömarkkinointisi tuotteen ympärille.
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | helmi 10, 2016 | Sisältömarkkinointi | 2
Kaj Stenvall kiisti käyttävänsä sosiaalista mediaa markkinointiin. Hänelle töiden jakaminen Twitterissä on ”työhuoneen jatke”. Putin-taiteilija (ent. ankka-taiteilija) Kaj Stenvall vieraili tammikuun lopussa Ylen...
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | elo 19, 2015 | Sosiaalinen media | 0
Australialainen Matthew Wilson löysi ostamastaan paprikasta toukkia. Hän lähetti kauppiaalleen mukavan palautteen yrityksen Facebook-sivulle. Palaute ja siihen tullut vastaus leviävät netissä hauskuutensa takia. Suomeksi...
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | kesä 4, 2015 | Bloggaaminen, Sisältömarkkinointi | 0
Bloggaaja on julkaisija, jonka tavoitteena on kerätä sitoutuneita seuraajia. Satunnaisia surffaajia on helppo pyydystää hakukoneoptimoinnilla tai mainonnalla, mutta kunnolla koukuttaminen onkin paljon haastavampaa....
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | touko 11, 2015 | Bloggaaminen, Hakukoneoptimointi, Sisältömarkkinointi | 1
Hakukoneoptimoinnista kiinnostuneet bloggaajat seuraavat silmä kovana, miten Google fiksaa algoritmiaan suosimaan aina vaan pidempiä tekstejä. Muutama vuosi sitten suositukset olivat 300 – 500 sanaa. Nyt puhutaan jo...
Lue lisääkirjoittaja Janne Ansaharju | maalis 19, 2015 | Sisältömarkkinointi | 0
50-luvulla järjestettiin elokuvateattereissa elokuvamatineoita, joissa näytettiin kotirouville 10 – 15 minuutin mainoselokuvia. Tuntuu hullulta, että joku katsoisi mainoksia ihan vapaaehtoisesti. 50-luvulla tämän kai...
Lue lisää
Viimeisimmät kommentit