Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Digitaalinen jalanjälki: Ravintolasi arviointipalveluihin

Ravintoloille ja kahviloille on olemassa useita palveluita, joihin voi ilmoittaa ravitsemusliikkeensä asiakkaiden arvosteltavaksi. Tällaiset palvelut ovat mielestäni parasta, mitä sosiaalinen media tarjoaa. Palvelussahan tavoitellaan molemmin puolista hyötyä, sekä asiakkaan että ravintoloitsijan. Ravintoloitsijalta vaaditaan jonkin verran rohkeutta asettaa ruokansa ja palvelunsa vapaasti arvioitavaksi. Tosiasia kuitekin on, että ravintolasi on joka tapauksessa muiden arvioitavana ja tieto siitä […]

Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Annatko mukavuudenhalusi voittaa?

Mukavuudenhalusta pidämme kiinni kiikkustuolistamme, emmekä nosta ahteriamme ennen ruoka-aikaa kuin aivan pakottavasta tarpeesta. Puolustelemme asemaamme sillä, ettemme halua luopua saavutetuista eduista. Ylläpidämme hyvinvointiamme. Tiedämme kuitenkin hyvin, etteivät etumme tule säilymään istumalla – elämä on liikettä – erityisesti yrityselämä. Pelkkä ylläpito ei siis riitä, tarvitaan aktiivista toimintaa. Olen tehnyt kotisivuja 1990-luvun puolesta välistä lähtien. Aluksi täysin […]