Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Teatterissa kävijä on maksava asiakas

Toisin kuin internetissä, teatterissa kävijä tarkoittaa tuloja. Internet-markkinoinnissa pyritään lisäämään kävijämääriä, vaikkei se olekaan lopullinen päämäärä. Teatterille kävijämäärien lisäämisen pitäisi olla ykköstavoite. Paikallislehti Turkulainen otsikoi raflaavasti Turun kaupunginteatterin viime vuoden kävijämääristä: Kaupunginteatterin kävijäkato oli tavoite.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Digitaalinen jalanjälki: Mikroblogit

Seurasin maanantaina Social Media Tools YLE – viides tapaaminen -webinaaria Areenan lisäksi Qaikussa. En tohtinut juuri kommentoida keskustelua, kun olin esimmäistä kertaa #seminaarikannu-kanavalla, mutta keskustelu antoi selvästi lisäarvoa webinaarille – tuntui kuin olisin itsekin ollut läsnä. Mikroblogissa kirjoitetaan maksimissaan 140 merkin pituisia ”tekstareita”. @nimimerkki- ja #kanava-merkinnöillä viesteihin saadaan sisältöä, joka linkittää ne muuhun keskusteluun ja […]