Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Mobiilia sisältömarkkinointia: 4 esimerkkiä etätyöstä sisällöntuotannossa

  Internet ja mobiililaitteet ovat vapauttaneet sisällöntuottajat tekemään etätyötä melkein missä vain. Toki sisällöntuotantoa on voinut tehdä aiemminkin kentällä, mutta nyt se on mahdollista ilman suuria investointeja ja raskasta kalustoa. Neljä yrittäjää ovat päättäneet hyödyntää näitä mahdollisuuksia – kaikki hieman eri tavalla.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Pidä ääntä itsestäsi – aloita podcasting

Podcast on helppo tapa jakaa äänitiedostoja. Podcastit ovat Amerikassa erittäin suosittuja. Suomessa aktiivisia podcasteja on vain muutama. Podcastin tekeminen onnistuu kotikonstein. Sisältömarkkinointi kulminoituu usein tekstiin. Tekstin julkaiseminen on helppoa ja monessa tapauksessa perusteltua. Kun suunnittelet sisältöstrategiaasi kannattaa pohtia myös muita vaihtoehtoja. Videota käsittelin kirjoituksessa, joka lähti soittomaikan tarpeista. Tekstin ja videon lisäksi on olemassa ääni. […]

Kategoriat
Markkinointistrategia

Video on kitaraopettajalle välttämättömyys – muille mahdollisuus

  Soitonopettajalle ainoa oikea sisältömarkkinoinnin formaatti on video. Musiikkialalla sujuvasta tekstistä on apua, mutta ilman videota musamaikka on kuin ilmakitaristi kuivalla maalla. Soitonopetusta tarjoava yrittäjä pähkäili  markkinoinnin vaikeutta Yrittäjät24.fi-palstalla. Palvelun myyminen tuntuu mahdottomalta tehtävältä. Kaukomaiden krääsä näyttäisi myyvän, mutta kotimainen tasokas palvelu ei jaksa kuluttajaa kiinnostaa. Ei auta lehtimainonta, esitteet, eikä sähköpostispämmi. Missä siis vika?