Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Sosiaaliseen mediaan partakarva kerrallaan

Luin lapsilleni kirjaa Paavon parta*. Siinä kerrotaan miehestä, jota kutsutaan Iloiseksi Paavoksi. Paavolla oli parta – pitkä, harmaa, paksu, lämmin ja mukava. Parrasta oli paljon hyötyä, mutta hankalakin se oli. Lopulta Paavo halusi eroon siitä ja lähti parturiin. Parturin sakset eivät pystyneet partaan. Paavo meni räätälille, suutarille, teurastajalle ja puunhakkaajalle, mutta kukaan heistä ei pystynyt […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Digitaalinen jalanjälki: Ravintolasi arviointipalveluihin

Ravintoloille ja kahviloille on olemassa useita palveluita, joihin voi ilmoittaa ravitsemusliikkeensä asiakkaiden arvosteltavaksi. Tällaiset palvelut ovat mielestäni parasta, mitä sosiaalinen media tarjoaa. Palvelussahan tavoitellaan molemmin puolista hyötyä, sekä asiakkaan että ravintoloitsijan. Ravintoloitsijalta vaaditaan jonkin verran rohkeutta asettaa ruokansa ja palvelunsa vapaasti arvioitavaksi. Tosiasia kuitekin on, että ravintolasi on joka tapauksessa muiden arvioitavana ja tieto siitä […]

Pelkäätkö pudonneesi teknologiakelkasta?

Etkö ole vielä avannut itsellesi Facebook-profiilia? Nolottaako sinua myöntää se kavereillesi? Etkö tiedä, mikä on sosiaalinen media? Sosialistinen neuvostotasavalta vain sattuu olemaan tutumpi käsite? Vaikka olen internet-teknologian kanssa päivittäin tekemisissä, minullakin on pimeitä kohtia. Häpeillen myönnän, että minulla on niin vanha kännykkä, etten voi vastaanottaa minkäänlaisia multimediaviestejä, saati lähettää niitä. Katu-uskottavuuteni valuu viemäriverkostoon, kun vaimon […]