Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Haukotus! – Tartuta tekstillä

Haukotus tarttuu. Jopa haukotus-sanan lukeminen haukotuttaa. Toivottavasti et sentään nukahtunut. Haukotuksen tarkoitusta ja aiheuttajaa ei tiedetä, mutta tiedetään, että se tarttuu helposti. Noin 50 prosenttia haukotuksen nähneistä haukottelevat viiden minuutin sisällä. Yhtä tarttuvaa on lukea haukotuksesta. Lukemalla voi saada tartunnan erilaisista toiminnoista ja tarpeista. Selän raapiminen saa läsnäolevat ihmiset raapimaan itseään. Raapimisen tarve syntyy myös […]

Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Asiakkaasi päättävät onko sisältösi arvokasta

Mistä tietää, onko sisältö arvokasta vai pelkkää tuubaa? Lukija on ainoa todellinen mittari. Vaikuttunut lähimmäinen on myyty – todennäköisesti tuotteesi ja palvelusikin.

Kategoriat
Markkinointistrategia

Miksi ilmaista nätisti, kun voi kirjoittaa rumastikin

Vaikka viesti olisi kuinka virallinen tahansa, asioita ei ole pakko töksäyttää. Viranomaislausuntokin voi olla kirjoitettu kuin ihmiseltä ihmiselle. Vanha uutisjutun malli toimii tässäkin: tärkein ensin ja siitä sitten pikku hiljaa kohti vähemmän oleellista. Vaimoni oli toukokuun ajan työttömänä työnhakijana. Oikeastaan heti työttömyysjakson alkaessa hän ilmoitti työvoimaviranomaiselle aloittavansa työt 1. kesäkuuta.

Kategoriat
Bloggaaminen Sosiaalinen media

Miten blogi lakkautetaan tyylikkäästi?

Rakkaat lukijani, rauhoittelen teitä heti alkusäikähdykseltänne selvittyänne: En ole lopettamassa blogiani. Kirjoitan siitä, miten blogi on syytä lopettaa, kun sen aika tulee – ja jokaiselle blogille se vääjäämättä tulee joskus. Kolme tapaa lopettaa blogin pitäminen 1. Lakkaa kirjoittamasta Blogin voi lopettaa siten, että lakkaa vain kirjoittamasta. Lukijat jäävät ihmettelemään, mihin se blogisti oikein joutui. Jos […]