Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Jaa ja tule jaetuksi

Sisältömarkkinoinnin lähtökohtana on tulla huomatuksi jakamalla mielenkiintoista materiaalia internetissä. Sisällön on tarkoitus herättää kiinnostusta ja luottamusta yritystä kohtaan. Todelliset tulokset syntyvät siitä, kun materiaalisi on niin kiinnostavaa, että muut ryhtyvät sitä levittämään, jakamaan eteenpäin. Sisältö on ykkönen, mutta jakaminen nousee sen kanssa korkeimmalle korokkeelle. Onhan selvää, ettei sisällöllä, jota ei kukaan löydä, ole mitään arvoa. […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Digitaalinen jalanjälki: Sosiaaliset kirjanmerkit

Online-linkkilistat, sosiaalisten kirjanmerkkien palvelut (social bookmarking service) ovat web-pohjaisia palveluita, joihin voit lisätä omia linkkilistojasi, kuten selaimenkin kirjanmerkkeihin (tai suosikkeihin IE:ssä). Sosiaaliset kirjanmerkit ovat nimensä mukaisesti tarkoitus jakaa muillekin – tosin palveluissa on mahdollista tehdä yksityisiäkin kirjanmerkkejä ja jakaa vain tietyille ryhmille. Toisin kuin selainkohtaiset kirjanmerkit, sosiaaliset kirjanmerkit ovat käytössä tietokoneesta riippumatta, kunhan olet internet-yhteyden […]