Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Tuotteistaminen ratkaisee nettisivujen sisältö- ja hakukoneoptimointiongelmat

Oletko joskus nähnyt yrityksen kotisivuja, joilla sisältönä on pelkkä lista palveluista tai tehtävistä, joita yritys tekee? Minä törmään sellaisiin päivittäin. Myönnän – olen jopa itse tehnyt sellaisia asiakkailleni. Mitä vikaa listassa sitten on?

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Kertakäyttöasiakkuuksia

Asiakaslähtöisyys on päivän sana. Asiakkuuksia vaalitaan avainasiakasmanagereiden johdolla. Asiakkuudenhallinta on oma tieteenlajinsa. Lafkassa kuin lafkassa viritellään kanta-asiakasohjelmia. Eräänä sunnuntaina olimme perheen kanssa palaamassa viikonloppuleiriltä. Odottelimme bussia Turun torilla, kun 4-vuotias tyttäremme ilmoitti olevansa WC:n tarpeessa. Suuntasin tytön kanssa läheiseen, paikalliseen pikaruokalaan, joka oli ennestään tuttu. Käymälän ovelle ehdittyämme huomasin, että ovi oli lukossa ja ovessa […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Karkaako markkinointiviestisi käsistä?

Kun järjestät bileet ja ilmoitat siitä kavereillesi sosiaalisen median kautta, bileissäsi saattaa olla kymmenittäin ”kutsumattomia” vieraita. Iisalmen Sanomat kirjoittivat (netti)pääkirjoituksessaan 24.2.2010, kuinka jättibileet karkaavat helposti käsistä. Pienet hipat saattavat paisua ongelmallisiksi megabileiksi, kun sadat ihmiset saavat viestin kaupungin ykkösjuhlista. Bileiden järjestäjille tämä on siis todellinen ongelma, mutta markkinoinnin kannalta houkutteleva mahdollisuus. Voisiko palveluni ja tuotteeni […]