Kategoriat
Nettisivut

Voiko kotisivuhuijariin luottaa ja tekeekö kone paremmat kuin nyrkkipaja?

Kotisivujen tekijöitä on joka niemessä ja notkelmassa – isoja ja pieniä – koneita ja nyrkkipajoja. Mistä tietää kehen voi luottaa ja kuka on huijari? Onko koolla väliä kotisivujen valmistuksessa? Katleena Kortesuo kirjoitti 4.10.2011 Aucorin blogiin vieraskynäkirjoituksen otsikolla Yrittäjä on yrittäjälle susi. Susiksi ja nyrkkipajoiksi Katleena kutsui kotisivujen tekijöitä, joiden vääntämillä sivuilla on ”suttuiset kuvat, epämiellyttävä […]

Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Tuotteistaminen ratkaisee nettisivujen sisältö- ja hakukoneoptimointiongelmat

Oletko joskus nähnyt yrityksen kotisivuja, joilla sisältönä on pelkkä lista palveluista tai tehtävistä, joita yritys tekee? Minä törmään sellaisiin päivittäin. Myönnän – olen jopa itse tehnyt sellaisia asiakkailleni. Mitä vikaa listassa sitten on?

Kategoriat
Markkinointistrategia

Tuntuva takuu on asiakkaan ja myyjän etu

Takuu antaa ostajalle turvallisuuden tunteen ja myyjälle markkinointivaltin. Takuun on syytä olla sellainen, että tuntuu. Huijaus tai väärinkäsitys voidaan korjata takuulla, jotta asiakassuhde voisi jatkua. Internet on aihealue, jossa yrittäjät kokevat liian usein tulleensa huijatuksi. Huijaus ei yleensä ole varsinaisesti huijaus, vaan väärinymmärrys. Joka tapauksessa asiakas ei ole saanut mielestään rahoilleen vastinetta. Tällaisia tapauksia minulle […]