Markkinointisuunnitelmaa laatiessasi tarvitset tietoa kohderyhmästäsi. Tehokas keino tiedon hankkimiseksi on nettikysely. Haasteellisinta kyselyissä ei ole tekninen toteuttaminen, vaan kysymysten asetteleminen.
Avainsana: kohderyhmä
Kun järjestät bileet ja ilmoitat siitä kavereillesi sosiaalisen median kautta, bileissäsi saattaa olla kymmenittäin ”kutsumattomia” vieraita. Iisalmen Sanomat kirjoittivat (netti)pääkirjoituksessaan 24.2.2010, kuinka jättibileet karkaavat helposti käsistä. Pienet hipat saattavat paisua ongelmallisiksi megabileiksi, kun sadat ihmiset saavat viestin kaupungin ykkösjuhlista. Bileiden järjestäjille tämä on siis todellinen ongelma, mutta markkinoinnin kannalta houkutteleva mahdollisuus. Voisiko palveluni ja tuotteeni […]