Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Jaa ja tule jaetuksi

Sisältömarkkinoinnin lähtökohtana on tulla huomatuksi jakamalla mielenkiintoista materiaalia internetissä. Sisällön on tarkoitus herättää kiinnostusta ja luottamusta yritystä kohtaan. Todelliset tulokset syntyvät siitä, kun materiaalisi on niin kiinnostavaa, että muut ryhtyvät sitä levittämään, jakamaan eteenpäin. Sisältö on ykkönen, mutta jakaminen nousee sen kanssa korkeimmalle korokkeelle. Onhan selvää, ettei sisällöllä, jota ei kukaan löydä, ole mitään arvoa. […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Sisältö on kingi

Verkkopalvelun tärkein osa on sisältö. Se osa, joka tarjoaa asiakkaalle lisäarvoa. Ilman kunnollista sisältöä tyylikkäinkin ulkoasu on kuin entisen miehen viinerleipä; tyhjän päällä kuoret. Toisaalta tyylikäs ja hyvin suunniteltu ulkoasukaan ei ole tarpeeton, mutta se ei ole itsetarkoitus. Sen tarkoitus on tukea sisältöä – tuoda se helposti saataville. Hyvä taitto ei juuri näy, mutta tekee […]